upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Czech Tourism
RoadTripBaroko

Klient Czech Tourism
Značka Czech Tourism
Obor Cestování, turistika, doprava

Po sérii mezinárodních instatripů vznikl během května nový YouTube seriál RoadTripBaroko, který má inspirovat mladé cestovatele z Česka k návštěvě barokních destinací a ukázat, že i české baroko je cool. "Cílem kampaně je ukázat destinaci úhlem pohledu mladých cestovatelek a inspirovat jejich publikum k návštěvě těchto míst,“ říká Tomáš Kadlec, social media manager, který se věnuje tvorbě kampaní s influencery.

Pro kampaň byly osloveny travel youtuberky, jejichž obsah souvisí s cestováním. Ty během svých cest navštíví Olomouc, Kroměříž, Český ráj, Mariánské Lázně a Kuks. Hlavní roli v seriálu ztvární Petra Voráčková alias Restless Child, která je momentálně nejprogresivnější travel youtuberkou na české scéně a patří mezi TOP 10 českých instagrammerů, které se vyplatí v roce 2017 sledovat. Petru na cestách doprovází Veronika Šubrtová, jejíž tvorba se zaměřuje na lifestyle a udržitelný cestovní ruch.

Všechny díly seriálu budou postupně vycházet na YouTube kanálu Česko-země příběhů a také na kanálech samotných youtuberek. Kromě YouTube kampaň pokrývá i další platformy, kde tráví mileniálové čas, například Instagram Live Stream nebo Instagram Stories. Agentura CzechTourism projektem cílí na skupinu mileniálů, tedy mladých lidí narozených mezi lety 1986 a 1995, kteří velkou část svého času tráví na sociálních sítích.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy