upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC Grey

CzechTourism
#TechnoMeetsBaroque

Klient CzechTourism
Značka CzechTourism
Obor Cestování, turistika, doprava
Režisér Dužan Duong
Web http://www.ceskozemepribehu.cz/barokoplay/

Agentura CzechTourism představila nový videoklip inspirovaný obdobím baroka. Video bude sloužit k propagaci České republiky a uvidí jej diváci v Evropě, ale i Latinské Americe a Rusku. Atmosféra technoparty se ve videu propojuje s kulisami barokního paláce, hudbou Antonia Vivaldiho a ukazuje baroko novým způsobem. Ve videoklipu si zahrála finalistka Miss 2014 Veronika Kašáková, projekt podpořila i řada mladých online influencerů – např. youtubeři Weef, Restless Child a Creep, a to pomocí svých sociálních sítí.

"Hledali jsme cestu, jak přilákat mladší cestovatele za barokními památkami v Česku. Vsadili jsme na mladé tvůrce, kterým se podařilo originálně, ale zároveň naprosto přirozeně propojit období baroka se současností. Výsledek více než dvouměsíčního projektu je podle nás skvělý a videoklip tak plánujeme využít i v kampani propagující Českou republiku na zahraničních klíčových trzích,"  podotkla k výsledku soutěže mladých tvůrců Martina Zikmundová z agentury CzechTourism. Cílem projektu BarokoPlay je oslovení cílové skupiny mladých turistů a navazuje na dlouhodobou strategii positioningu Česka jako země příběhů.

Pro tvorbu videoklipu oslovili CzechTourism a agentura WMC Grey spolu s odborným garantem projektu, režisérem Štěpánem Fok Vodrážkou, studenty filmových škol a širokou veřejnost. Vítězem hlasování veřejnosti v květnu se stal Dužan Duong, který spot realizoval. Natáčení se odehrávalo na několika barokních lokacích po České republice (například barokní zámek ve Vranově nad Dyjí nebo barokní refektář kláštera dominikánů v Praze). Za kreativním konceptem stojí agentura WMC Grey. "CzechTourism chtěl oslovit mladší publikum a ukázat mu baroko ve svěžím světle. Proto jsme přistoupili k vytvoření videoklipu. Tvůrce jsme hledali veřejně a už jen jeho výběr na sebe přitáhl velkou pozornost," uvedl David Suda, kreativní ředitel WMC Grey. 

Video je dostupné na webové stránce i na YouTube a bude součástí online kampaně agentury CzechTourism na podporu příjezdového cestovního ruchu, která bude probíhat od září do prosince 2017 v Německu, Rusku, Španělsku, Itálii, Latinské Americe a ve Skandinávii. Hlavním kanálem pro komunikaci videoklipu v zahraničí bude YouTube kanál VisitCzech a Facebook.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy