Future Bakery
D. A. S. pojišťovna právní ochrany
Bráníme slušné
- Online
- 1204
Klient | D.A.S. Rechtsschutz |
---|---|
Značka | D. A. S. pojišťovna právní ochrany |
Obor | Finanční služby |
Režisér | Luboš Vacke |
Česká pobočka pojišťovny právní ochrany D.A.S. Rechtsschutz zavádí nový komunikační koncept, připravený ve spolupráci s tvůrci "z davu", které sdružuje platforma Future Bakery Petra Topinky a Roberta Peňažky. Koncept nese název Bráníme slušné.
"Jasně vystihuje pravou podstatu toho, co děláme," uvádí generální ředitelka českého zastoupení D. A. S. Jitka Chizzola. Podle ní se obchodníci v Česku vinou nedokonalého právního prostředí a děravých pravidel ne vždy chovají eticky, respektive vědomě zneužívají svého postavení a zákonných nejasností. D.A.S. nabízí pojištění, při němž starost o vyřízení případných reklamací či jiných problémů převezme právník.
Součástí kampaně jsou tři animovaná videa, vizuály a celkový redesign webu D.A.S. V kampani firma využívá podle svých zástupců reálných příběhů. "Vytvořili jsme náš vlastní autentický vizuální styl takzvané papírové animace. Tento styl firmu nejen okamžitě odlišuje, ale zároveň vyjadřuje jistou míru upřímnosti a čistoty, a díky tomu možnost zdůraznit absurditu situací, do kterých se dostáváme, a kterým bychom se měli bránit," říká Chizzola. Podobně se podle ní pracuje i s jazykem, kde má zvolená tonalita podtrhovat "lidskost, nekorporátnost a přímočarost".
Komentáře