upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Future Bakery

D. A. S. pojišťovna právní ochrany
Bráníme slušné

Klient D.A.S. Rechtsschutz
Značka D. A. S. pojišťovna právní ochrany
Obor Finanční služby
Režisér Luboš Vacke

Česká pobočka pojišťovny právní ochrany D.A.S. Rechtsschutz zavádí nový komunikační koncept, připravený ve spolupráci s tvůrci "z davu", které sdružuje platforma Future Bakery Petra Topinky a Roberta Peňažky. Koncept nese název Bráníme slušné.

"Jasně vystihuje pravou podstatu toho, co děláme," uvádí generální ředitelka českého zastoupení D. A. S. Jitka Chizzola. Podle ní se obchodníci v Česku vinou nedokonalého právního prostředí a děravých pravidel ne vždy chovají eticky, respektive vědomě zneužívají svého postavení a zákonných nejasností. D.A.S. nabízí pojištění, při němž starost o vyřízení případných reklamací či jiných problémů převezme právník.

Součástí kampaně jsou tři animovaná videa, vizuály a celkový redesign webu D.A.S. V kampani firma využívá podle svých zástupců reálných příběhů. "Vytvořili jsme náš vlastní autentický vizuální styl takzvané papírové animace. Tento styl firmu nejen okamžitě odlišuje, ale zároveň vyjadřuje jistou míru upřímnosti a čistoty, a díky tomu možnost zdůraznit absurditu situací, do kterých se dostáváme, a kterým bychom se měli bránit," říká Chizzola. Podobně se podle ní pracuje i s jazykem, kde má zvolená tonalita podtrhovat "lidskost, nekorporátnost a přímočarost".

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy