Vlastní tvorba
Dámejídlo.cz
Nejjednodušší způsob, jak zahnat hlad
- Online
- 2165
Klient | Dámejídlo.cz |
---|---|
Značka | Dámejídlo.cz |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Režisér | Martin Hausner, Michal Finta |
Patnáct variací na různá témata spojená s jídlem představují aktuální internetové spoty rozvozové služby Dámejídlo.cz. V kampani vystupují zákazníci i zaměstnanci firmy a společnost ji připravila svépomocí na základě vlastních kreativních návrhů. Médiáři to řekl marketingový manažer Dámejídlo.cz Michal Finta. "Půjde o celý koncept. V současnosti už běží rozhlasová kampaň a online spoty na youtube, kampaň zahrnuje také displeyovou reklamu a propagaci na Facebooku," uvádí Finta.
Reklamní spoty režírovali Michal Finta s Martinem Hausnerem. Vedle stávajících témat chystá firma i vánoční speciály v podobném duchu. Kampaň běží v Česku i na Slovensku, podle Finty je celá řešena jako názkorozpočtová záležitost.
Služba nabízející rozvoz hotových jídel z restaurací Dámejídlo.cz existuje od roku 2012, založil ji Tomáš Čupr, který v roce 2014 předal její vedení Lukáši Uhlovi. V současnosti Dámejídlo.cz rozváží z víc než 1.500 restaurací v 80 městech.
Komentáře