upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Datart
Mannequin Challenge

Klient Datart
Značka Datart
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Český prodejce elektra Datart se zapojil do nejnovější virální výzvy Mannequin Challenge. Natáčení proběhlo ve čtvrtek 24. listopadu v pražské prodejně Datartu v Letňanech. Pravidla zmíněné výzvy jsou taková, že skupina lidí naaranžuje momentku, v níž její aktéři následně "zamrznou", stanou se z nich nehybné figuríny. Datart si natáčení sám zorganizoval a provedl. "Cílem je ukázat, že Datart je moderní firma, která sleduje trendy, že se při práci dokážeme bavit a umíme překvapit. Videem vzkazujeme jak ven, tak dovnitř firmy, že jsme otevřeni novým věcem," sdělila mluvčí firmy Iva Pavlousková.

V Česku už na výzvu odpovědělo i Škoda Auto, vedení T-Mobilu či vývojáři Strv.

Výzva začala v půli října ve Spojených státech.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy