Vlastní tvorba
Datart
Mannequin Challenge
- Online
- 4601
Klient | Datart |
---|---|
Značka | Datart |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Český prodejce elektra Datart se zapojil do nejnovější virální výzvy Mannequin Challenge. Natáčení proběhlo ve čtvrtek 24. listopadu v pražské prodejně Datartu v Letňanech. Pravidla zmíněné výzvy jsou taková, že skupina lidí naaranžuje momentku, v níž její aktéři následně "zamrznou", stanou se z nich nehybné figuríny. Datart si natáčení sám zorganizoval a provedl. "Cílem je ukázat, že Datart je moderní firma, která sleduje trendy, že se při práci dokážeme bavit a umíme překvapit. Videem vzkazujeme jak ven, tak dovnitř firmy, že jsme otevřeni novým věcem," sdělila mluvčí firmy Iva Pavlousková.
V Česku už na výzvu odpovědělo i Škoda Auto, vedení T-Mobilu či vývojáři Strv.
Výzva začala v půli října ve Spojených státech.
Komentáře