Zaraguza
DecoDoma
Napínavý příběh lásky
- Televize
- 1327
Klient | DecoDoma |
---|---|
Mediální agentura | Mediatrix, Performics |
Značka | DecoDoma |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Tomáš Řehořek |
Art director | Juraj Meszároš, Marian Vano |
Creative director | Peter Michalka |
Copywriter | Roman Krmášek, Tadeáš Haager, Vladimír Zikmund |
Fotograf/ka | Tomáš Stehlík |
Brand storyteller | Pavol Minár |
Account team leader | Viera Šteffeková |
Account executive | Ráchel Hengalová |
Media strategist | Peter Mižík |
Kameraman | Jan Cabalka |
Produkční | Pavel Picek |
Prodejce doplňků do domácnosti decoDoma navázal spolupráci s kreativní agenturou, českou pobočkou Zaraguzy. Prvním výsledkem je kampaň, která má za cíl omladit cílovou skupinu a ukázat, jak jednoduchá může být designová proměna bydlení.
Kampaň vypráví příběh jezevčíka zamilovaného do sedačky. Jejich společným momentům ale nepřeje páníček, kterému vadí psí chlupy na sedačce. Vše vyřeší novým potahem, který je lehce udržovatelný. Kampaňový spot poběží současně v několika formátech, které jsou optimalizované pro potřeby televize, YouTube a Facebooku.
"V Zaraguze milujeme, když se o praktických věcech, jako jsou potahy, vyprávějí velké příběhy. Odvážný klient decoDoma nám toto umožnil a my věříme, že je to jen první ze série velkých příběhů z českých domácností," říká kreativní ředitel české Zaraguzy Peter Michalka.
Komentáře