upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Moneyball

Electro World
Dej druhou šanci svému notebooku

Klient Electro World
Značka Electro World
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Web https://www.electroworld.cz/dejdruhousanci

Agentura Moneyball připravila pro Electro World a Microsoft kampaň s názvem Dej druhou šanci svému notebooku. Ta je naplánovaná na letní prázdniny a září. "V rámci projektu chceme upozornit na obrovské množství nepoužívaných notebooků v českých domácnostech, které už svým výkonem zákazníkům nestačí a přitom by mohly udělat dobrou službu někomu jinému," říká project manager Veronika Trčková z agentury Moneyball. Kampaň je komunikována na Facebooku a webu Electro World.

Během kampaně bude možné ve vybraných prodejnách nebo při nákupu nového notebooku přes e-shop www.electroworld.cz odevzdat starší notebook, který přes neziskový spolek Moudrá Sovička poputuje k jednomu z vybraných seniorů. Moudrá Sovička navíc zajistí servis a pomůže s radami, jak zařízení co nejlépe využívat. Spolek také na podzim otevírá v Praze speciální Centrum digitálního vzdělávání pro seniory.

Komunikační kampaň je postavena na reálných seniorech – budoucích uživatelích notebooků. Ti říkají své příběhy, proč počítač potřebují a k čemu by jej využili. "Myšlenka darovat starší notebook, funkční, někomu, kdo už má nefunkční počítač, je vynikající," říká paní Štosková, jedna ze zájemkyň o použitý notebook. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy