Native PR
Česká asociace pojišťoven
Den blbec
- Online
- 3243
| Klient | Česká asociace pojišťoven |
|---|---|
| Značka | Česká asociace pojišťoven |
| Obor | Finanční služby |
| Web | http://www.denblbec.info/ |
Česká asociace pojišťoven (ČAP) spustila v polovině září novou komunikační kampaň s názvem Den blbec. Poběží do konce listopadu a jejím cílem je zvýšit povědomí a informovanost veřejnosti o pojištění odpovědnosti za škody v občanském životě. Základní komunikační platformou jsou webové stránky Den blbec, běží bannerová kampaň, v druhé polovině října chce ČAP prezentovat nová tematická videa a vyhlásit hitparádu Den blbec nejbizarnějších pojistných událostí. Kampaň zajišťuje agentura Native PR, která vytváří kreativní a vizuální koncept ve spolupráci s grafikem a copywriterem Petrem Mičkou, používajícím pseudonym Modrý Petr. V současnosti vznikají podle agentury také internetová videa, a to ve spolupráci s Jindřichem Filou.
"Pojištění odpovědnosti za škody se lidově říká pojistka na blbost. Název kampaně nám proto připadá trefný," tvrdí specialistka komunikace a PR České asociace pojišťoven Jolana Ackermannová.
Základem kampaně jsou příběhy lidí. S podtitulem Každý má někdy den blbec… jsou v kampani namodelovány situace, při kterých nejčastěji dochází k plnění z pojištění odpovědnosti za škody. Podle asociace to bývají vodovodní škody (například vytopení sousedé), škody způsobené dětmi, domácími zvířaty nebo nejrůznější škody na majetku i zdraví, ke kterým dochází při sportu.





Komentáře