upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Outbreak

Direct Pojišťovna
Peklo v lednici

Peklo v lednici
Klient Direct Pojišťovna
Značka Direct Pojišťovna
Obor Finanční služby
Web http://www.peklovlednici.cz/

Třítýdenní instalace svérázné ledničky ve veřejném prostoru má společně s živým streamingem za cíl ukázat, jak potraviny bojují s časem.

V odjezdové hale pražského Hlavního nádraží se dnes objevila speciálně upravená lednice, která simuluje "malý domácí blackout", jinými slovy to, co se stane s potravinami v chladícím prostoru, pokud dojde k výpadku proudu. Během tří týdnů - až do 3. července - bude lednice ve svých útrobách ukazovat postupnou zkázu celé řady potravin. To vše nonstop snímá a na microsite Peklo v lednici přenáší trojice kamer. Aktivity spojené s tímto projektem se kromě veřejného prostoru objeví také na sociálních sítích.

Celý projekt připravila Direct Pojišťovna. "V českých domácnostech je zhruba 9,5 milionu ledniček. Ze zkušenosti víme, že v lednicích a mrazácích mohou mít lidé uložené věci za tisíce korun. Když technika přestane fungovat a jídlo se kvůli tomu zkazí, umíme se o takové věci postarat, zaplatit je,“ vysvětluje záměr kampaně produktová ředitelka Directu Martina Jandová.

Kreativní zpracování a realizaci kampaně Direct svěřil agentuře Outbreak. "Kromě vizuálního zpracování máme připravenu i řadu informací o tom, jak s potravinami zacházet, na co si dát pozor. Vyvracíme takémnoho mýtů: Schválně – jak moc je dobrý nápad dávat do lednice banán? Omýváte vajíčka, než je dáte do chladu?" uvádí marketingový šéf Directu Jan Svoboda.

Kampaň upozorňuje na to, že dospělý Čech utratí ročně za jídlo kolem 25.000 Kč a že pojišťovna uhradí potraviny, které se vinou nefunkční lednice a mrazáku zkazí, a to až do částky 10.000 Kč.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy