Friends' Factory, Vlastní tvorba
Direct Pojišťovna
Pojištění nemusí být věda
- Televize
- 2318
Klient | Direct Pojišťovna |
---|---|
Značka | Direct Pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
Direct pojišťovna spustila podzimní kampaň na autopojištění, v níž svůj dosavadní vizuální animovaný styl doplňuje o reálně natočené lidské prsty. Kampaň zahrnuje sponzoringové spoty ve vybraných televizních kanálech, online komunikaci a tištěnou inzerci. Kromě zmíněného autopojištění se věnuje také podpoře image značky. Kreativu a grafiku měla na starost agentura Friends' Factory, nákup vysílacích časů v televizi zajistila Czech Promotion, online kampaně připravuje Direct v rámci svého Centra digitální excelence.
Reklama zahrnuje celkem tři varianty sponzoringových spotů, které se postupně objeví během následujících týdnů s tím, že mají propagovat jednoduchost pojištění a děkovat klientům. "Rozhodli jsme se doplnit náš animovaný styl o reálné prsty, kterým dáváme obličeje, pracujeme s jejich výrazy nebo charaktery. Myslíme si, že tihle prstoví herci mají potenciál vzbuzovat sympatie a vytvářet si blízký vztah s publikem," tvrdí šéf marketingové komunikace Directu Jan Svoboda.
Kampaň se objeví formou videoobsahu a bannerů na internetu, na Facebooku i na YouTube. Motiv pokreslených prstů se promítne i do dalších formátů kampaní na sociálních sítích nebo v tisku.
Komentáře