DoubleWeb, M. M. Malvat
DMX Gear
DMX Gear
- Venkovní
- 1855
| Klient | DMX Underwear |
|---|---|
| Značka | DMX Gear |
| Obor | Oblečení, móda |
| Fotograf/ka | Radim Kořínek |
| Web | http://www.onebydmx.com/ |
Obchod s pánským spodním prádlem DMX Gear společnosti DMX Underwear spouští svou první reklamní kampaň, která propaguje výrobu českého spodního prádla a nového parfému One by DMXGear. Rozpočet nemá přesáhnout jeden milion Kč. Kampaň vznikla v agentuře M. M. Malvat, webovou stránku OnebyDMX vytvořila agentura DoubleWeb.
DMX Underwear uvedla na trh vlastní značku poprvé loni. Její první kampaň používá výhradně outdoor a rádio. Outdoorové plochy budou tvořit plakátovací plochy od JCDecaux, zejména pak v pražském metru. Rozhlasové dvacetivteřinové spoty a sponzoringové odkazy pro Radio City vznikaly ve spolupráci s Radiohouse a zpěvákem Sámerem Issou, který je od letošního jara tváří značky. V outdoorové kampani se jako tváře objevují herečka Miluše Bittnerová a Tomáš Dvořák, druhý Muž roku 2016. Fotil Radim Kořínek ve stylingu Dušana Chrástka, líčení obstaral Pavel Kortan.



Komentáře