Vlastní tvorba
Dogg
Objevte Lishinu
- Tisk
- 1653
Klient | Dogg |
---|---|
Značka | Dogg |
Obor | Různé |
E-shop Dogg s potřebami pro psy zahajuje po necelých pěti měsících svého provozu tiskovou kampaň, která rozšiřuje dodavadní online marketingové aktivity. „Věříme, že tím oslovíme skupinu zákazníků, která na webu a sociálních sítích není příliš aktivní,“ tvrdí jednatel firmy Dogg.cz Patrik Šilhavý.
Vizuály obchodu Dogg se mimo jiné objeví v českém vydání OK! Magazine, v měsíčníku o běhání Run a v dalších life-stylových titulech. První vizuál propaguje hands-free vodítko pro psy. Motto kampaně zní Objevte Lishinu. První inteligentní hands-free vodítko na světě. Kreativu kampaně si firma vytvořila in-house, stejně tak si sama nakupuje reklamní prostor. Tištěnou kampaň doplní PR články na českých internetových serverech, které se věnují běhání a životnímu stylu, včetně SvětBěhu.cz, OKMagazine.cz, JOmagazín.cz a jiných.
Dogg dosud investoval pouze do digitální reklamy, a to na Facebooku a Googlu. K Facebooku a Pinterestu chce podle Šilhavého přidat YouTube kanál s původním materiálem.
E-Shop Dogg vznikl v dubnu tohoto roku, nabízí "módu a luxusní vybavení pro psy a také dárky a bytové vybavení s tématikou psů". Firma je zároveň výhradním českým distributorem některých produktů, které na e-shopu prodává, včetně propagovaných hands-free vodítek Lishinu.
Komentáře