upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Dotykačka
Sorry jako

Klient Dotykačka
Značka Dotykačka
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Výrobce pokladen pro elektronickou evidenci tržeb se veze na vlně zlidovělého rčení ministra financí a šéfa ANO Andreje Babiše z reportáže České televize "sorry jako". Pod tímto heslem nabízí Dotykačka slevu 41 % na svůj hardware, a to od 7. do 19. února. Kampaň běží v televizi (stanice televize Nova), v rádiu (síť Radio United), na sociálních sítích a také v tisku, mimo jiné v Babišově Mladé frontě Dnes. "Heslem ‚sorry jako’ se na oko omlouváme konkurentům, které naše sleva nejspíš nepotěší," míní marketingový ředitel Dotykačky Rudolf Sehnal.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy