upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Nydrle

Dove
#jsmekrasne

#jsmekrasne
Klient Unilever
Mediální agentura MindShare
Značka Dove
Obor Kosmetika a parfémy
Web http://www.jsmekrasne.cz

Mezinárodní multiznačková společnost Unilever spustila v Česku a na Slovensku novou lokální kampaň značky Dove cílící na ženy, nazvanou #jsmekrasne. Středobodem kampaně je stejnojmenný web, jehož prostřednictvím "chce inspirovat české ženy ke změně svého, často nepřiměřeně kritického, hodnocení, a vybídnout je k vnímání vlastní krásy. Podle aktuálního průzkumu, jak se vnímají a hodnotí české ženy, se totiž údajně jen jedno procento respondentek dokáže popsat jako krásné. Nejčastěji se naopak hodnotí coby průměrné (22 %). Navzdory tomu se ale v téměř 70 % ztotožňují s tvrzením, že většina žen neví, jak krásné ve skutečnosti jsou. Výzkum pro Doove realizovala loni v prosinci výzkumná společnost Market Research Think na vzorku 500 respondentek.

Dove chce podle své proklamace inspirovat novým lokálním projektem Češky ke změně. Všechny ženy mohou anonymně na zmíněné microsite zvýšit počet krásných žen a dál šířit motivaci mezi své maminky, sestry, dcery či kamarádky. "Na webové stránce mohou Češky sdílet své příběhy, ozdobit si facebookovou profilovou fotografii zlatou holubicí i za svou odvahu získávat odměny od značky Dove. Projekt vyvrcholí v září 2016, kdy Dove vyhlásí, kolik českých žen si je už vědomo své krásy," uvádí značka.

Kromě webu a online komunikace běží kampaň také v tisku, využívá PR aktivity a sociální média, konkrétně Facebook a Instagram. Kampaň zahrnuje i některá netradiční média, například outdoor plochu s počítadlem. Digitální komunikaci zastřešuje agentura Nydrle, PR má na starost AMI Communications, nákup médií Mindshare. Kampaň běží od 1. února do 30. září.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy