upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Emperium

DPD Kurýr
Sponzor pořadu

Klient DPD CZ
Značka DPD Kurýr

Poskytovatel přepravních služeb DPD CZ spustil kampaň na novou generaci webové aplikace DPD Kurýr. Kampaň, která má za cíl budovat image značky a zvýšit povědomí o aplikaci, zahrnuje televizní sponzoring pořadu a programu v podobě desetisekundového vzkazu v hlavním vysílacím čase v televizi Nova a Nova Cinema. Vzkaz mohou diváci vidět v televizi například před Televizními novinami, seriálem Ordinace v růžové zahradě nebo celovečerními filmy.  Za kreativou a produkcí kampaně stojí reklamní agentura Emperium.

"Aplikace DPD Kurýr umožňuje sledovat kurýra na mapě v reálném čase, jak se k zákazníkovi blíží s balíčkem. Prostřednictvím sponzoringu a vzkazu o aplikaci v televizi chceme více přiblížit naše služby široké veřejnosti," říká Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ. Televizní kampaň potrvá čtyři týdny, od 9. listopadu do 6. prosince.                                               

DPD CZ je součástí evropské přepravní sítě DPD Group. V Česku doručí podle svých zástupců každoročně necelých 12 milionů zásilek.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy