upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

DPD
Kurýr / Jakub Kohák

Klient DPD CZ
Značka DPD
Obor Cestování, turistika, doprava
Web http://dorucujemeradost.dpd.cz/dpd-kuryr

Přepravní společnost připravila pro letošní podzim marketingovou kampaň, která představuje webovou aplikaci DPD Kurýr. Ta umožňuje obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem. Hlavní roli v reklamním spotu ztvárnil režisér a herec Jakub Kohák, který s DPD dlouhodobě spolupracuje.

Kampaňové video je natočeno s tzv. tilt-shift efektem, jenž vytváří optický efekt miniaturní vymodelované scény, přestože se jedná o reálné a živé záběry. Ty jsou pak ve spotu kombinovány s modely pražských ulic. Klip je tak kombinací scén reálné dodávky a jejího malého modelu, řízené dálkovým ovládáním. „Cílem nového spotu je zákazníkům ukázat, že řízení zásilky s webovou aplikací DPD Kurýr je hračka,“ uvedl Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel DPD.

Reklamní video je ke zhlédnutí na serverech iDnes.cz, YouTube a v reklamní síti Google. Ve formě bannerů se objeví na webu Heureka.cz, v reklamní síti Google a Sklik a serverech podporující real-time bidding. Kampaň bude taky komunikována na sociálních sítích.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy