upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Mark BBDO

Dr. Oetker
Panna cotta

Panna cotta
Klient Dr. Oetker
Značka Dr. Oetker
Obor Potraviny

Nová tisková kampaň Dr. Oetker upozorňuje na uvedení dezertních specialit v prášku. Cílí na ženy ve věku 25 až 50 let. Ty rády dopřejí svým nejbližším i samy sobě lahodný dezert. Na výběr přitom mají ze dvou variant. Panna Cotta, která kombinuje lahodnou smetanu s pravou vanilkou, je inspirována italským dezertem. Dessert Chocolat 60 % cacao sestává ze dvou druhů kakaa a kousků hořké čokolády. Imageová tisková kampaň má podobu celostránkových inzerátů, které budou během listopadu a prosince k vidění v českých a slovenských lifestylových magazínech pro ženy. Kampaň je podpořena krátkými produktovými PR články. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy