upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy

Dr. Max
Lékárníci

Klient Dr. Max
Značka Dr. Max
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Savage
Režisér Jan Švejkar

Síť lékáren Dr. Max spustila 1. září první imageový videospot ve své desetileté historii (dosud se v komerční komunikaci zaměřovala pouze na produkty). Video o několika sekvencích pochází z dílny agentury Ogilvy a podle zástupců sítě má jít o oslavu lékárnické profese, pojatou s mírnou nadsázkou.

„Přemýšleli jsme o konceptu, který by byl nosný pro delší období. Spot, zaměřený na image a ne na produkty (i když se dá obojí kombinovat), je výsledkem poměrně široké diskuse, kterou jsme o podobě finálního scénáře vedli," tvrdí marketingový ředitel Dr. Maxe Daniel Lemer. Novou kampaní chce podle něj lékárenská síť oslovit kromě seniorů vůbec poprvé i mladší publikum - maminky nebo zájemkyně o dermokosmetiku. V kategoriích „baby“ a „beauty“ chtějí být lékárny Dr.Max v budoucnu mnohem aktivnější než dosud. Většina reklamních investic nicméně bude i nadále mířit do podpory konkrétních výrobků. 

Původní koncept image kampaně vznikl před časem u sesterské sítě na Slovensku, v Česku se ho podařilo dále rozvinout. Na obou pracoval tentýž režisér i produkční tým, konkrétně Jan Švejkar v produkci Vojtěcha Růžičky. Hlavní roli lékárníka si zahrál Jakub Klech. Natáčelo se v lékárnách Dr. Max v Nových Butovicích a Poděbradech. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy