Ogilvy
Dr. Max
Lékárníci
- Televize
- 7801
Klient | Dr. Max |
---|---|
Značka | Dr. Max |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Savage |
Režisér | Jan Švejkar |
Síť lékáren Dr. Max spustila 1. září první imageový videospot ve své desetileté historii (dosud se v komerční komunikaci zaměřovala pouze na produkty). Video o několika sekvencích pochází z dílny agentury Ogilvy a podle zástupců sítě má jít o oslavu lékárnické profese, pojatou s mírnou nadsázkou.
„Přemýšleli jsme o konceptu, který by byl nosný pro delší období. Spot, zaměřený na image a ne na produkty (i když se dá obojí kombinovat), je výsledkem poměrně široké diskuse, kterou jsme o podobě finálního scénáře vedli," tvrdí marketingový ředitel Dr. Maxe Daniel Lemer. Novou kampaní chce podle něj lékárenská síť oslovit kromě seniorů vůbec poprvé i mladší publikum - maminky nebo zájemkyně o dermokosmetiku. V kategoriích „baby“ a „beauty“ chtějí být lékárny Dr.Max v budoucnu mnohem aktivnější než dosud. Většina reklamních investic nicméně bude i nadále mířit do podpory konkrétních výrobků.
Původní koncept image kampaně vznikl před časem u sesterské sítě na Slovensku, v Česku se ho podařilo dále rozvinout. Na obou pracoval tentýž režisér i produkční tým, konkrétně Jan Švejkar v produkci Vojtěcha Růžičky. Hlavní roli lékárníka si zahrál Jakub Klech. Natáčelo se v lékárnách Dr. Max v Nových Butovicích a Poděbradech.
Komentáře