Labstore
Drogerie Teta
Nakupování s rozumem a citem
- Televize
- 7596
Klient | P. K. Solvent |
---|---|
Značka | Drogerie Teta |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Režisér | Jaromír Malý |
Produkce | Ray Productions |
Kampaň Drogerie Teta v novém komunikačním konceptu představuje dva typy zákaznic - ty, které nakupují podle předem promyšlené plánu, a ty spontánní. V kampani se oba typy prolínají. Kreativu připravila agentura Labstore, která s klientem spolupracuje od roku 2014. V hlavní roli celé kampaně se představí herečka Lucie Černíková.
Kampaň je plánována napříč celým mediálním mixem včetně komunikace v místě prodeje, kde se soustředí na podporu zákaznické zkušenosti, kterou nakupování v Tetě přináší. Televizní spoty poběží od 27. září. Režisérem spotů se stal Jaromír Malý a produkce se ujala společnost Ray Productions.
Komentáře