OgilvyOne
Drop In
Automat
- Online
- 3862
Klient | Drop In |
---|---|
Značka | Drop In |
Režisér | Luboš Vacke |
Creative director | Tomáš Belko, Marek Linhart |
Copywriter | Jakub Cabejšek, Jan Havlín |
Grafika/ilustrace | Lukáš Vodička |
Fotograf/ka | Marie Čermáková |
Account manager | Veronika Buchovecká |
Agentura OgilvyOne připravila pro středisko prevence a léčby drogových závislostí Drop In netradiční kampaň, upozorňující na možné důsledky patologického hráčství, gamblingu (v Česku je víc než 80.000 gamblerů, ale pouze zlomek z nich vyhledá pomoc).
Tvůrci kampaně umístili do jednoho žižkovského podniku „hacknutý“ automat. Ten nejen že postupně obral hráče o celý vklad, ale byl obrazově a zvukově upravený, aby během hry neustále připomínal možné dopady závislosti. Automat hráče ožebračil a v momentě, kdy jeho frustrace vyvrcholila, mu všechny peníze vrátil spolu s informací o nově otevřeném centru Drop In na Praze 12, kde může vyhledat odbornou pomoc.
Záběry roztrpčených hráčů se staly podkladem pro vznik videa, které bude využito v rámci komunikace na sociálních sítích a webu Drop In. Kampaň podpoří také tištěná inzerce v časopisech Instinkt, Reflex, Respekt, Týden a Nový prostor či internetové bannery.
Komentáře