upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

OgilvyOne

Drop In
Automat

Automat
Klient Drop In
Značka Drop In
Režisér Luboš Vacke
Creative director Tomáš Belko, Marek Linhart
Copywriter Jakub Cabejšek, Jan Havlín
Grafika/ilustrace Lukáš Vodička
Fotograf/ka Marie Čermáková
Account manager Veronika Buchovecká

Agentura OgilvyOne připravila pro středisko prevence a léčby drogových závislostí Drop In netradiční kampaň, upozorňující na možné důsledky patologického hráčství, gamblingu (v Česku je víc než 80.000 gamblerů, ale pouze zlomek z nich vyhledá pomoc).

Tvůrci kampaně umístili do jednoho žižkovského podniku „hacknutý“ automat. Ten nejen že postupně obral hráče o celý vklad, ale byl obrazově a zvukově upravený, aby během hry neustále připomínal možné dopady závislosti. Automat hráče ožebračil a v momentě, kdy jeho frustrace vyvrcholila, mu všechny peníze vrátil spolu s informací o nově otevřeném centru Drop In na Praze 12, kde může vyhledat odbornou pomoc.

Záběry roztrpčených hráčů se staly podkladem pro vznik videa, které bude využito v rámci komunikace na sociálních sítích a webu Drop In. Kampaň podpoří také tištěná inzerce v časopisech Instinkt, Reflex, Respekt, Týden a Nový prostor či internetové bannery.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy