Concept One
#drzimepalecky
Držíme palečky
- Online
- 4482
Klient | Česká spořitelna |
---|---|
Značka | #drzimepalecky |
Obor | Firemní komunikace a sponzorství |
Produkce | Sunny Jim |
Režisér | Martin Holub |
Web | http://www.drzimepalecky.cz |
Česká spořitelna spouští kampaň Držíme palečky, upozorňující na její partnerství s Českým olympijským týmem a podporující spojení mezi fanoušky a českými sportovci chystajícími se na letní olympijské hry v Rio de Janeiru. Hlavními ambasadory projektu se v jeho samotném počátku stali sportovci Zuzana Hejnová, Jaroslav Kulhavý, Jiří Prskavec, Mirka Knapková a Barbora Špotáková. Ti natočili video s výzvou, ve které žádají fanoušky o pomoc a podporu. Tuto aktivitu aktivně podporuje také Český olympijský výbor. Kampaň připravila agentura Concept One, která už s Českou spořitelnou připravovala speciální "fanouškiádu" před zimními olympijskými hrami v Soči. Video režíroval Martin Holub v produkci Sunny Jim & Friends.
Lidé mohou během léta fandit zejména v digitálním prostředí - na Facebooku, na Instagramu či na speciální webové stránce Držíme palečky. „Nechceme, aby si lidé jen četli informace, ale aby se mohli zapojit a fandit. Proto například fotografie a videa s hashtagem #drzimepalecky nasdílíme na obou profilech, v našich pobočkách, v českém domě v Riu a v olympijském parku Rio Lipno. Mohou si také stáhnout aplikaci, v níž najdou emotikony s Palečkovou rodinou či olympioniky,“ tvrdí manažer digitální komunikace České spořitelny Lukáš Burda. Mezi emotikony jsou i "postavičky" znázorňující ambasadory kampaně. V aplikaci, která je ke stažení pro iOS i Android, si podle Burdyj mohou fanoušci také vytvořit vlastní "fandící fotografii" a sdílet ji s přáteli.
S projektem Držíme palečky se potkají i návštěvníci olympijského parku Rio Lipno, kde bude mít Česká spořitelna připravenou fanzónu, jejíž součástí bude rodina Palečků a také obří skluzavka.
Komentáře