upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Concept One

#drzimepalecky
Držíme palečky

Klient Česká spořitelna
Značka #drzimepalecky
Obor Firemní komunikace a sponzorství
Produkce Sunny Jim
Režisér Martin Holub
Web http://www.drzimepalecky.cz

Česká spořitelna spouští kampaň Držíme palečky, upozorňující na její partnerství s Českým olympijským týmem a podporující spojení mezi fanoušky a českými sportovci chystajícími se na letní olympijské hry v Rio de Janeiru. Hlavními ambasadory projektu  se v jeho samotném počátku stali sportovci Zuzana Hejnová, Jaroslav KulhavýJiří PrskavecMirka Knapková a Barbora  Špotáková. Ti natočili video s výzvou, ve které žádají fanoušky o pomoc a podporu. Tuto aktivitu aktivně podporuje také Český olympijský výbor. Kampaň připravila agentura Concept One, která už s Českou spořitelnou připravovala speciální "fanouškiádu" před zimními olympijskými hrami v Soči. Video režíroval Martin Holub v produkci Sunny Jim & Friends.

Lidé mohou během léta fandit zejména v digitálním prostředí -­ na Facebooku, na Instagramu či na speciální webové stránce Držíme palečky. „Nechceme, aby si lidé jen četli informace, ale aby se mohli zapojit a fandit. Proto například fotografie a videa s hashtagem #drzimepalecky nasdílíme na obou profilech, v našich pobočkách, v českém domě v Riu a v olympijském parku Rio Lipno. Mohou si také stáhnout aplikaci, v níž najdou emotikony s Palečkovou  rodinou  či  olympioniky,“ tvrdí manažer digitální komunikace České spořitelny Lukáš Burda. Mezi emotikony jsou i "postavičky" znázorňující ambasadory kampaně. V aplikaci, která je ke stažení pro iOS i Android, si podle Burdyj mohou fanoušci také vytvořit vlastní "fandící fotografii" a sdílet ji s přáteli.      

S projektem Držíme palečky se potkají i návštěvníci olympijského parku Rio Lipno, kde bude mít Česká spořitelna připravenou fanzónu, jejíž součástí bude rodina Palečků a také obří skluzavka.   

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy