upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Moneyball

DS Automobiles
Krása v detailu

Krása v detailu
Klient Citroën Česká republika
Značka DS Automobiles
Obor Auto moto

Luxusní značka DS automobilky Citroën se představila aktivační kampaní, která proběhla ve dvou fázích. V první fázi v období od prosince 2014 do března 2015 tipovali uživatelé na Facebooku, který detail automobilů DS3, DS4 a DS5 zabírá zveřejněná makro fotografie.

Kampaň vyvrcholila expozicí na výstavě Design Shaker od 19. do 23. března, na níž byl představen spolu s modely automobilky koncept galerie s kurátorským výběrem toho nejlepšího z českého designu v podobě makety domu DS.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy