Tequila (TBWA)
Dulux
Týden barev 2012
- Event
- 1867
Klient | AkzoNobel |
---|---|
Značka | Dulux |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Produkce | Aleš Plíva |
Creative director | Petr Bucha |
Account manager | Alžběta Pavlínová, Aneta Pouchová |
Social media | Roman Hřebecký, Adam Zbiejczuk |
Cílem kampaně Týden barev (Colour Week) bylo upozornit na sílu barev a emoce, které v nás vyvolávají, netradiční formou venkovních pantomimických eventů. Colour Week je mezinárodní aktivitou společnosti AkzoNobel, výrobce prémiových nátěrových barev Dulux.
Česká realizace byla vybrána v interní soutěž jednotlivých poboček AkzoNobel rozmístěných po celém světě. Během jednoho týdne se na nejfrekventovanějších místech Prahy odehrálo na 25 představení mimů v barevných kostýmech, které evokovaly "náladu" konkrétní barvy. Současně byly v rámci Týdne barev vydávány "barevné listy" - Žlutý deník, Zelený deník...
Do kampaně se zapojily i známé osobnosti jako Klára Vytisková nebo Anička Polívková. Součastí byla i silná kampaň na sociálních sítích (Facebook - z 0 na 20 tisíc fanoušků), PR (navštíveno téměř 100 novinářů, dvakrát titulní strana v Deníku, mnoho dalších článků jak o Týdnu barev tak o působení barev), krátké video spoty z jednotlivých dní (YouTube kanál Síla barev Dulux).
Kampaň pomohla nastartovat nejenom komunikaci na Facebooku, ale i spolupráci s novináři. Hodnota kampaně (oproti použití jiných mediatypů) několikanásobně přesáhla investovanou částku.
Komentáře