upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Tequila (TBWA)

Dulux
Týden barev 2012

Klient AkzoNobel
Značka Dulux
Obor Nábytek, domácnost, kancelář
Produkce Aleš Plíva
Creative director Petr Bucha
Account manager Alžběta Pavlínová, Aneta Pouchová
Social media Roman Hřebecký, Adam Zbiejczuk

Cílem kampaně Týden barev (Colour Week) bylo upozornit na sílu barev a emoce, které v nás vyvolávají, netradiční formou venkovních pantomimických eventů. Colour Week je mezinárodní aktivitou společnosti AkzoNobel, výrobce prémiových nátěrových barev Dulux.

Česká realizace byla vybrána v interní soutěž jednotlivých poboček AkzoNobel rozmístěných po celém světě. Během jednoho týdne se na nejfrekventovanějších místech Prahy odehrálo na 25 představení mimů v barevných kostýmech, které evokovaly "náladu" konkrétní barvy. Současně byly v rámci Týdne barev vydávány "barevné listy" - Žlutý deník, Zelený deník...

Do kampaně se zapojily i známé osobnosti jako Klára Vytisková nebo Anička Polívková. Součastí byla i silná kampaň na sociálních sítích (Facebook - z 0 na 20 tisíc fanoušků), PR (navštíveno téměř 100 novinářů, dvakrát titulní strana v Deníku, mnoho dalších článků jak o Týdnu barev tak o působení barev), krátké video spoty z jednotlivých dní (YouTube kanál Síla barev Dulux).

Kampaň pomohla nastartovat nejenom komunikaci na Facebooku, ale i spolupráci s novináři. Hodnota kampaně (oproti použití jiných mediatypů) několikanásobně přesáhla investovanou částku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy