upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

ADison, Get Boost, vlastní tvorba

Durex
Jdi do toho s nasazením

Klient Reckitt Benckiser
Značka Durex
Obor Různé

Youtuber Stejk se stal českou tváří edukativní kampaně kondomů Durex prodejce rychloobrátkového zboží Reckitt Benckiser. Na Slovensku jí bude komička Evelyn. Kampaň s názvem Jdi do toho s nasazením, probíhající v obou zemích, cílí na mladé lidi. Vychází z britského průzkumu, který má podle firmy objasňovat mylné představy mladých lidí spojené se sexem. Během roku spustí Reckitt Benckiser jedno hlavní a osm kratších online videí, která mají za cíl vzdělávat dospívající především v oblasti pohlavně přenosných nemocí, nechtěného těhotenství nebo o sexuálních postojích opačného pohlaví. Pro oslovení mladé cílové skupiny se Reckitt Benckiser rozhodl v Česku i na Slovensku spolupracovat s youtubery.

Stejka zvolila firma proto, že jeho fanouškovská základna činí téměř 450.000 lidí, Slovenku Evelyn vybrala zase z důvodu, že od ní očekává vtipnou formu, jíž přiblíží ožehavá témata mladým lidem. "Najít vhodné youtubery nebylo jednoduché. Téma bylo pro většinu z nich velmi intimní a problematické. Nakonec se ale podařilo najít dva vhodné zástupce z české i slovenské scény, kteří se nebáli," tvrdí Alžběta Fridrichová (Pavlínová), ředitelka agentury Adison, která kampaň zajišťuje ve spolupráci s agenturou Get Boost Tomáše Gavlase a Davida Růžičky, spravující interaktivní databází influencerů na sociálních sítích v Česku a na Slovensku.

Během roku vydá Durex v kooperaci s youtubery celkem osm videí, která řeší stejné problémy jako oficiální videa kampaně. V těch probíhá oddělená diskuse mezi chlapci a dívkami na témata bezpečného sexu, používání kondomů nebo pohlavně přenosných chorob. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy