McCann Prague, Renegadz
Dvořákova Praha
Dvořákova Praha 2018
- Venkovní
- 1050
Klient | Dvořákova Praha |
---|---|
Značka | Dvořákova Praha |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Mezinárodní hudební festival Dvořákova Praha zahájil kampaň spojenou s předprodejem vstupenek. Jedenáctý ročník festivalu, který se uskuteční od 7. do 21. září, už tradičně přivítá respektované sólisty i světové orchestry a dirigenty. Pro realizaci celé kampaně i přípravu vizuálního stylu byla nově vybrána agentura Renegãdz / McCann Prague.
"Vizuální identita festivalu byla v roce 2014 skvěle kodifikována Vítem Škopem. Vznikl jednoduchý a silný vizuální styl postavený na písmenu D," uvedla marketingová ředitelka festivalu Klára Bumbálková. "Právě na tomto základním kamenu - písmenu D - jsme postavili vizuální styl Dvořákovy Prahy pro rok 2018. Inspirací nám byly zvukové vlny šířící se prostorem. Zvukovou dynamiku jsme přenesli do grafiky pomocí barevných vln, šířících se z písmene D. Vznikl plastický vzor, se kterým pracujeme na všech materiálech, od vstupenky až po plakát," doplnila Kamila Tehranian, ředitelka agentury Renegãdz.
Komentáře