upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague, Renegãdz

Dvořákova Praha
Dvořákova Praha 2018

Dvořákova Praha 2018
Klient Dvořákova Praha
Značka Dvořákova Praha
Obor Kulturní marketing & dobročinnost

Mezinárodní hudební festival Dvořákova Praha zahájil kampaň spojenou s předprodejem vstupenek. Jedenáctý ročník festivalu, který se uskuteční od 7. do 21. září, už tradičně přivítá respektované sólisty i světové orchestry a dirigenty. Pro realizaci celé kampaně i přípravu vizuálního stylu byla nově vybrána agentura Renegãdz / McCann Prague.

"Vizuální identita festivalu byla v roce 2014 skvěle kodifikována Vítem Škopem. Vznikl jednoduchý a silný vizuální styl postavený na písmenu D," uvedla marketingová ředitelka festivalu Klára Bumbálková. "Právě na tomto základním kamenu - písmenu D - jsme postavili vizuální styl Dvořákovy Prahy pro rok 2018. Inspirací nám byly zvukové vlny šířící se prostorem. Zvukovou dynamiku jsme přenesli do grafiky pomocí barevných vln, šířících se z písmene D. Vznikl plastický vzor, se kterým pracujeme na všech materiálech, od vstupenky až po plakát," doplnila Kamila Tehranian, ředitelka agentury Renegãdz. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy