upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Economia
Obsah rozhoduje

Obsah rozhoduje
Klient Economia
Značka Economia
Obor Média, vydavatelství, marketing
Web https://obsahrozhoduje.ihned.cz

Mediální dům Economia spustil letní marketingovou kampaň Obsah rozhoduje s cílem oslovit širokou veřejnost současných i potenciálních čtenářů vydávaných titulů. Kampaň je zaměřena na zvýšení povědomí o jednotlivých titulech, zdůrazňuje kvalitu a nezávislost poskytovaných informací. Kontroverzní headliny psané velkým a tučným písmem jako Svoboda se nedá jíst nebo Já tomu prostě věřím mají získat pozornost čtenáře a motivovat ho k přečtení celé reklamy včetně textu mezi řádky, který koncept vysvětluje a vyznívá pozitivně.

Kampaň probíhá na outdoorových plochách v Praze, v on-line i tištěných titulech. Výkonnostní marketing je zaměřen na displej reklamu přes Google a Sklik včetně remarketingu. Současně probíhá zacílení přes segmentaci na Facebooku. Dalším krokem je zapojení novinářů a komunikace kampaně přes Twitter s hashtagem #obsahrozhoduje a jejich aktivnější působení na sociálních sítích se snahou ukázat čtenářům, kolik úsilí stojí přinést ověřené informace.

"Chceme čtenářům pomoct zorientovat se v tom, co se děje okolo nás. Naším posláním je zprostředkovat informace v nezkreslené podobě a přispět ke kritickému myšlení. Také chceme naše čtenáře inspirovat, pobavit a nabídnout jim obsah pro volný čas. Tato kampaň má přispět k tomu, abychom víc ukázali DNA našich titulů a otevřeli se více veřejnosti," vysvětluje Vladimír Piskáček, ředitel redakcí Economia.

Součástí kampaně je možnost vyzkoušet si na 14 dní on-line obsah Hospodářských novin, IHNED.cz, Ekonomu a Respektu nezávazně zdarma. Po zadání e-mailové adresy na microsite a vyplnění formuláře se obsah hned zpřístupní na desktopu, v mobilu i tabletu. Stávající předplatitelé Economia oslovuje s poděkováním za důvěru a výzvou zanechat komentář se zpětnou vazbou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy