upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Mark BBDO

Ekotopfilm
Dochází nám herci

Klient Ekotopfilm
Značka Ekotopfilm
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web http://www.ekotopfilm.cz

Mezinárodní festival dokumentárních filmů s ekologickou tematikou Ekotopfilm provází kampaň agentury Mark BBDO. Jejím smyslem je pozvat diváky na dokumenty, které už "možná nikdy nebudou jako dřív". Vizuály i spoty ukazují ohrožené živočišné druhy (bílého nosorožce, lva a  papouška kakadu) v podobě, kdy "došli původní herci". Místo nosorožce se "nacastovalo" prase, lva nahradil pes a papouška "hraje" obyčejný holub. A záběry africké divočiny vznikly kousek od Loun.

Kampaň běží v televizi, rádiu, outdooru a online. Jejím cílem je podle agentury nenásilně a s humorem upozornit na to, že ničení přírody může mít celou řadu dopadů. A motivovat lidi, aby se o téma začali zajímat, třeba i tím, že přijdou na festival.

Festival Ekotopfilm probíhá už 43 let na Slovensku, v Česku se letos koná poprvé od devadesátých let. Proběhne od 15. do 19. října v pražském Hotelu Olšanka a představí na 200 filmů z celého světa. Jedním z jeho ambasadorů je Jan Mühlfeit, který vystoupí se svou přednáškou v rámci doprovodného programu. Součástí je i festival pro děti a mládež Junior festival.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy