Mark BBDO
Ekotopfilm
Dochází nám herci
- Online
- 4412
Klient | Ekotopfilm |
---|---|
Značka | Ekotopfilm |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Web | http://www.ekotopfilm.cz |
Mezinárodní festival dokumentárních filmů s ekologickou tematikou Ekotopfilm provází kampaň agentury Mark BBDO. Jejím smyslem je pozvat diváky na dokumenty, které už "možná nikdy nebudou jako dřív". Vizuály i spoty ukazují ohrožené živočišné druhy (bílého nosorožce, lva a papouška kakadu) v podobě, kdy "došli původní herci". Místo nosorožce se "nacastovalo" prase, lva nahradil pes a papouška "hraje" obyčejný holub. A záběry africké divočiny vznikly kousek od Loun.
Kampaň běží v televizi, rádiu, outdooru a online. Jejím cílem je podle agentury nenásilně a s humorem upozornit na to, že ničení přírody může mít celou řadu dopadů. A motivovat lidi, aby se o téma začali zajímat, třeba i tím, že přijdou na festival.
Festival Ekotopfilm probíhá už 43 let na Slovensku, v Česku se letos koná poprvé od devadesátých let. Proběhne od 15. do 19. října v pražském Hotelu Olšanka a představí na 200 filmů z celého světa. Jedním z jeho ambasadorů je Jan Mühlfeit, který vystoupí se svou přednáškou v rámci doprovodného programu. Součástí je i festival pro děti a mládež Junior festival.
Komentáře