Vlastní tvorba
Elastic Business Solutions
Pomáháme vytvářet elastické firmy
- Online
- 3254
Klient | O2 |
---|---|
Značka | Elastic Business Solutions |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Operátor O2 startuje novou komunikační strategii, v jejímž rámci hodlá vysvětlit zákazníkům z řad středně velkých firem a korporací, "jak důležitá je pro jejich přežití pružnost". Propaguje přitom svá řešení, která údajně společnostem umožňují právě pružnou reakci na aktuální potřeby. Propojujícím prvkem všech vizuálů nového komunikačního konceptu se proto stala pružina.
"V dnešní době patří elasticita mezi klíčové schopnosti každé firmy, která chce na trhu přežít," tvrdí Vít Šubert, ředitel divize firemních zákazníků O2. Operátor v loňském roce zavedl podle svého prohlášení jednoduchost jako novou firemní mantru, zploštil svou organizační strukturu a zkrátil čas potřebný ke spuštění nových projektů. "Přímo v business divizi jsme zredukovali počet interních systémů z dvaceti čtyř na dva," tvrdí Šubert, terý si od tohoto kroku slibuje zjednodušení procesů a úsporu nákladů.
Kampaň se objeví v tištěných a v online ekonomických médiích. Na profesních sociálních sítích chce pracovat s odborným obsahem i ambasadory O2 z divize firemních zákazníků. Kreativní koncept i produkci kampaně zajistila interní agentura.
Komentáře