upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Outbreak

Emco
Mámy, děkujeme!

Klient Emco
Značka Emco
Obor Potraviny
Produkce Filmservice
Režisér Štěpán FOK Vodrážka

Potravinářská firma Emco spustila kampaň, kterou pro ni po vítězství v tendru začátkem letošního léta zajišťuje agentura Outbreak. První část komunikace poběží v září a říjnu v televizi, v online médiích, v rádiu a na sociálních sítích. „Cílem je posílit loajalitu a emoční vztah ke značce,“ tvrdí produktový manažer kategorie müsli Kamil Varhánek. Kreativně projekt vedl Jakub Smoljak z Outbreaku. Spoty režíroval Štěpán Vodrážka v produkci Filmservice.

Podle Aleše Křivánka z Outbreaku děkuje Emco prostřednictvím kampaně matkám za všechno, co dělají pro své rodiny, a to nejen ráno, kdy se snídá. Outbreak má údajně pro Emco už připravený koncept i na příští rok. Opět bude děkovat matkám, ale tentokrát trochu jiným způsobem. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy