Outbreak
Emco
Mámy, děkujeme!
- Televize
- 3598
Klient | Emco |
---|---|
Značka | Emco |
Obor | Potraviny |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Štěpán FOK Vodrážka |
Potravinářská firma Emco spustila kampaň, kterou pro ni po vítězství v tendru začátkem letošního léta zajišťuje agentura Outbreak. První část komunikace poběží v září a říjnu v televizi, v online médiích, v rádiu a na sociálních sítích. „Cílem je posílit loajalitu a emoční vztah ke značce,“ tvrdí produktový manažer kategorie müsli Kamil Varhánek. Kreativně projekt vedl Jakub Smoljak z Outbreaku. Spoty režíroval Štěpán Vodrážka v produkci Filmservice.
Podle Aleše Křivánka z Outbreaku děkuje Emco prostřednictvím kampaně matkám za všechno, co dělají pro své rodiny, a to nejen ráno, kdy se snídá. Outbreak má údajně pro Emco už připravený koncept i na příští rok. Opět bude děkovat matkám, ale tentokrát trochu jiným způsobem.
Komentáře