Vlastní tvorba
EMTC
Život je příliš krátký na špatnou práci
- Tisk
- 1981
Klient | EMTC - Czech |
---|---|
Značka | EMTC |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Rozsáhlou kampaní, která se zaměřuje na aktivní mladé lidi, chce společnost EMTC oslovit co nejvíce potenciálních pracovníků. Po celé náborové kampani proběhne výběrové řízení na 25 pozic obchodních zástupců do EMTC.
„Kampaň povedeme ve vybraných tištěných médiích, bannery na webech a chceme celou akci podpořit i na Facebooku. Dále využijeme OOH formáty a chceme využít také marketingové služby mobilních operátorů. Cílíme na aktivní lidi, kteří chtějí zkusit něco nového, jsou komunikativní a nebojí se pracovat a učit se, proto jsme i do kampaně vybrali jasná sdělení, která mají právě tyto lidi oslovit,“ uvedl Jiří Novotný, marketingový manažer společnosti EMTC.
Společnost EMTC spustí 8. dubna svou největší náborovou akci tohoto čtvrtletí, při které chce vybrat posily do svého obchodního týmu. Výběr bude probíhat tři dny ve třech městech – v Praze, v Teplicích a v Karlových Varech. Společnost k výběru využije vlastních assessment center. Silně podpořenou mediální kampaní chce do výběrového řízení přilákat co největší počet uchazečů o práci. Celé výběrové řízení skončí 10. dubna a cílem je vybrat 25 nových zaměstnanců na post obchodního zástupce.
Komentáře