Mark BBDO
E.ON
Call centrum / Martha Issová
- Televize
- 4200
Klient | E.ON |
---|---|
Značka | E.ON |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Společnost E.ON spouští nový komunikační koncept, který 16. června odstartují televizní spoty s Marthou Issovou podpořené online kampaní v jednotném stylu. Kampaň je zaměřena na benefity a hodnoty, které klienti nejvíce oceňují. Hlavním cílem je posílit vnímání a znalost značky, odlišit se od konkurence a v neposlední řadě pobavit. Koncept vznikl ve spolupráci s kreativní agenturou Mark BBDO a režie spotů se ujal Tomáš Bařina.
Nový komunikační koncept je postaven na příbězích odehrávajících se v call centru konkurenčního dodavatele energií. "Stavíme na úsměvných situacích, které nastávají, když klienti chtějí po konkurenční operátorce služby, které její firma nenabízí. Operátorka, jejíž role se s gustem chopila Martha Issová, pak jen hledá způsob, jak se volajících co nejrychleji zbavit," uvedl Tomáš Brych, vedoucí marketingové komunikace společnosti E.ON. Cílem konceptu není ukazovat, co ostatní dělají špatně, ale naopak v čem je E.ON jako dodavatel lepší a proč by lidé měli zvažovat využívání jeho služeb.
Kampaň je postavena hlavně na třicetivteřinových spotech, které vždy prezentují jeden benefit či produkt. V televizi poběží vždy dvě sdělení současně. Úvod kampaně bude patřit tématu transparentnosti smluv a novému produktu Virtuální baterie. Postupně se objeví i další spoty.
Online část kampaně bude založena na speciálních formátech spotů, nebude se jednat o zkrácené televizní verze. "Online vnímáme jako velmi důležitý kanál, kterému je potřeba věnovat dostatečnou pozornost a přizpůsobit mu obsah sdělení. Proto jsme připravili speciální verze spotů – třeba nepřeskočitelný formát bumper ad, 10sekundová verze např. pro YouTube či speciální formáty pro sociální média," doplnil Brych. Videoformáty budou doplněny klasickou displayovou reklamou a také výkonnostní částí kampaně.
Komentáře