upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Epochaplus
Nenechte se zmást skutečností

Nenechte se zmást skutečností
Klient RF Hobby
Značka Epochaplus
Obor Média, vydavatelství, marketing

Vydavatelství RF Hobby spustilo letní outdoorovou kampaň časopisu Epochaplus. Kampaň, nazvanou Nenechte se zmást skutečností, tvoří celkem tři motivy. Ty se objevují na bigboardech, billboardech,lavičkách a na CLV v pražském metru. Venkovní komunikaci doprovází kampaň na sociálních sítích. V srpnu by se měly objevit také televizní spoty jako podpora čísel 17 a 18.

Epochaplus, která má i stejnojmenný web Epochaplus.cz, cílí na lidi od 18 do 45 let se středními a středně vyššími příjmy. Píše o zajímavostech ze světa a z historie, a dále o osobnostech a známých lidech.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy