upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

ADison

Estravenka
Celý oběd v kapse

Klient Up Česká republika
Značka Estravenka
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Demopictures
Web http://www.estravenka.cz/jedlastravenka

Poskytovatel nefinančních benefitů Up Česká republika, dříve Le ChequeDéjeuner, uvádí na český trh produkt Estravenka. Propaguje jej prostřednictvím kampaně na jedlou stravenku, která způsobí revoluci ve stravování. Kampaň navrhla a realizuje agentura ADison. Cílem kampaně je uvést společnost a Estravenku do povědomí veřejnosti i novinářů, cílí také na zaměstnavatele a klienty, tedy provozovatele restauračních zařízení.

Klíčovým prvkem je video prezentující výhody jedlé stravenky, která však přijde na trh až okolo roku 2022. Klientům je proto doporučeno využít Estravenku. "Jedlá stravenka je do důsledků dovedený nápad, že stravenka je vše, co člověk potřebuje, aby se najedl. Věříme, že cílovou skupinu pobaví," uvedla Alžběta Fridrichová, ředitelka agentury ADison. Na realizaci videa se podílela produkční společnost Demopictures. Součástí kampaně je i propagace na YouTube, Facebooku a LinkedIn, programatický nákup brandingu a placená podpora webu estravenka.cz ve vyhledávačích a na sociálních sítích.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy