Digital Brain
Eta
Štěně, nebo vysavač?
- Online
- 2951
| Klient | Eta |
|---|---|
| Značka | Eta |
| Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
| Produkce | Forleaf |
| Web | http://www.stenenebovysavac.cz |
Výrobce domácích spotřebičů Eta spustil podzimní kampaň na podporu prodeje vysavačů. Do kampaně jsou zapojeni i maloobchodní prodejci Datart, Euronics a Alza. Hlavním komunikačním kanálem této kampaně je microsite. Nosným prvkem kampaně je video, které vykresluje souboj mezi štěňátky a vysavači o to, kdo dřív vysaje granule. Slogan kampaně zní Uklízení je psina.
Eta v rámci kampaně podpoří vybrané psí útulky v České republice. Za každé sdílení produktové microsite s videem daruje korunu na granule třem psím útulkům v Chrudimi, Zlíně a Liberci. Kampaň běží primárně online, podpoří ji in-store aktivity. Připravil ji tým agentury Digital Brain, produkci spotu má na svědomí společnost Forleaf.

Komentáře