upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Digital Brain

Eta
Štěně, nebo vysavač?

Klient Eta
Značka Eta
Obor Spotřební elektronika pro domácnost
Produkce Forleaf
Web http://www.stenenebovysavac.cz

Výrobce domácích spotřebičů Eta spustil podzimní kampaň na podporu prodeje vysavačů. Do kampaně jsou zapojeni i maloobchodní prodejci Datart, Euronics a Alza. Hlavním komunikačním kanálem této kampaně je microsite. Nosným prvkem kampaně je video, které vykresluje souboj mezi štěňátky a vysavači o to, kdo dřív vysaje granule. Slogan kampaně zní Uklízení je psina.

Eta v rámci kampaně podpoří vybrané psí útulky v České republice. Za každé sdílení produktové microsite s videem daruje korunu na granule třem psím útulkům v Chrudimi, Zlíně a Liberci. Kampaň běží primárně online, podpoří ji in-store aktivity. Připravil ji tým agentury Digital Brain, produkci spotu má na svědomí společnost Forleaf.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy