Vlastní tvorba
Etixx – Quick-Step
Osmnáct let sponzorství
- Online
- 2447
Klient | Quick-Step |
---|---|
Značka | Etixx – Quick-Step |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Český cyklista a vítěz závodu Strade Bianchi Zdeněk Štybar se stal jednou z tváří kampaně belgického výrobce podlah Quick-Step, který se stal už poosmnácté jedním z hlavních sponzorů profesionálního cyklistického týmu Etixx – Quick-Step. Nová kampaň staví do kontrastu designové interiéry s drsným prostředím cyklistických tratí.
Kampaň využívá portrétů špičkových jezdců ze stáje Etixx – Quick-Step. Ti jsou polovinou těla oblečeni do závodních trikotů na pozadí kamenitých a prašných polních cest. Elegantně oblečeni potom stojí v interiérech.
Stěžejním motivem sponzorské kampaně má být spojení charakteru cyklistů a vlastnostmi podlahy a interiéru. Například venkovský styl je sklouben s "odhodláním Nikiho Terpstry překonávat ty nejtěžší závodní podmínky". Bývalý cyklokrosař Zdeněk Štybar má být zase "ztělesněním eklektického interiéru s osobitým charakterem". Hrdinský design odkazuje na jeho vítězství v toskánském závodu Strade Bianchi. V kampani nechybí ani další z lídrů stáje, Tom Boonen.
Tým Etixx – Quick-Step vznikl v roce 2003 v belgickém Wevelgemu. Stáj tvoří 30 jezdců 13 různých národností. Aktuálními lídry týmu jsou Marcel Kittel, vítěz osmi etap Tour de France, Tom Boonen, Niki Terpstra nebo Tony Martin.
Komentáře