upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Etixx – Quick-Step
Osmnáct let sponzorství

Osmnáct let sponzorství
Klient Quick-Step
Značka Etixx – Quick-Step
Obor Nábytek, domácnost, kancelář

Český cyklista a vítěz závodu Strade Bianchi Zdeněk Štybar se stal jednou z tváří kampaně belgického výrobce podlah Quick-Step, který se stal už poosmnácté jedním z hlavních sponzorů profesionálního cyklistického týmu Etixx – Quick-Step. Nová kampaň staví do kontrastu designové interiéry s drsným prostředím cyklistických tratí.

Kampaň využívá portrétů špičkových jezdců ze stáje Etixx – Quick-Step. Ti jsou polovinou těla oblečeni do závodních trikotů na pozadí kamenitých a prašných polních cest. Elegantně oblečeni potom stojí v interiérech.

Stěžejním motivem sponzorské kampaně má být spojení charakteru cyklistů a vlastnostmi podlahy a interiéru. Například venkovský styl je sklouben s "odhodláním Nikiho Terpstry překonávat ty nejtěžší závodní podmínky". Bývalý cyklokrosař Zdeněk Štybar má být zase "ztělesněním eklektického interiéru s osobitým charakterem". Hrdinský design odkazuje na jeho vítězství v toskánském závodu Strade Bianchi. V kampani nechybí ani další z lídrů stáje, Tom Boonen

Tým Etixx – Quick-Step vznikl v roce 2003 v belgickém Wevelgemu. Stáj tvoří 30 jezdců 13 různých národností. Aktuálními lídry týmu jsou Marcel Kittel, vítěz osmi etap Tour de France, Tom Boonen, Niki Terpstra nebo Tony Martin

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy