Symbio Digital
Eurojackpot
Cesta kolem světa
- Online
- 2153
Klient | Sazka |
---|---|
Značka | Eurojackpot |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Produkce | Symbio Digital |
Art director | Václav Krbůšek |
Creative director | Václav Krbůšek |
Copywriter | Martin Svetlík |
Grafika/ilustrace | David Arazim |
Account manager | Jan Pažin; Project Manager: Jan Franc, Lenka Reiterová |
Programátor | Ondřej Macoszek |
Kodér | Arnošt Pleskot |
Web | www.eurojackpot.cz |
Sazka spustila možnost zahrát si v loterii Eurojackpot nejen o peníze, ale také o zážitek. Každý týden pošle deset sázejících na cestu kolem světa, na kterou každý z výherců dostane poukaz na 500.000 Kč. Nejde přitom o katalogový zájezd, ale o cestu, kterou si výherci můžou sestavit přesně podle svého přání. Promo odstartovalo 25. ledna a poběží až do 4. března. Kampaň pro tuto aktivaci připravuje agentura Symbio, která pro Eurojackpot dlouhodobě zajišťuje digitální komunikaci.
Pro současnou kampaň připravila kromě nové landing page na webu a obsahu pro sociálních sítě také videospot v hlavní roli přímo s miliardářem Henrim, který Sazka využila kromě online i pro televizní vysílání. "Symbio pro nás připravuje velké množství videoobsahu pro online a sociální sítě. Při natáčení Eurojackpotu se naskytla příležitost, aby právě spot pro Cestu kolem světa byl v jejich režii," tvrdí Kamila Kreilová, digital marketing specialist Sazky. Agentura se dlouhodobě stará o webovou stránku Eurojackpotu, realizuje display reklamu a vytváří obsah pro Facebook a YouTube. Nově také agentura v rámci svého social media departmentu vytvořila instagramový účet miliardáře Henriho, na kterém lze najít "střípky z jeho miliardářského života".
Komentáře