Fairy Tailors
Sazka
Vsaďte na pátek 13.
- Televize
- 1446
Klient | Sazka |
---|---|
Značka | Sazka |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Barletta Production |
Režisér | Matěj Chlupáček |
Creative director | Marek Nieslanik |
Agentura Fairy Tailors připravila kampaň pro sázkovou kancelář Sazka k pátku třináctého. V ní sázkařům tvrdí, že ne vždy se vyplatí spoléhat na pověry. "Záměrem bylo vyzvat lidi, aby vyzkoušeli, jestli je pátek 13. opravdu nešťastný den. Využili jsme k tomu ukázky různých symbolů štěstí, které ukazovaly, že ne všechny pověry fungují a sázka právě na pátek 13. může být ta šťastná," představil myšlenku kampaně kreativní ředitel Fairy Tailors Marek Nieslanik.
Ke kampani ve výsledku vzniklo celkem osm spotů, které se objevily na internetu i v televizi. Produkci zajišťovala společně se Sazkou Barletta Production s režisérem Matějem Chlupáčkem. Kromě online a televize využívala kampaň i mix printu a venkovní reklamy, například několik souprav pražské tramvaje číslo 13.
Komentáře