upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fairy Tailors

Sazka
Vsaďte na pátek 13.

Klient Sazka
Značka Sazka
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Barletta Production
Režisér Matěj Chlupáček
Creative director Marek Nieslanik

Agentura Fairy Tailors připravila kampaň pro sázkovou kancelář Sazka k pátku třináctého. V ní sázkařům tvrdí, že ne vždy se vyplatí spoléhat na pověry. "Záměrem bylo vyzvat lidi, aby vyzkoušeli, jestli je pátek 13. opravdu nešťastný den. Využili jsme k tomu ukázky různých symbolů štěstí, které ukazovaly, že ne všechny pověry fungují a sázka právě na pátek 13. může být ta šťastná," představil myšlenku kampaně kreativní ředitel Fairy Tailors Marek Nieslanik.

Ke kampani ve výsledku vzniklo celkem osm spotů, které se objevily na internetu i v televizi. Produkci zajišťovala společně se Sazkou Barletta Production s režisérem Matějem Chlupáčkem. Kromě online a televize využívala kampaň i mix printu a venkovní reklamy, například několik souprav pražské tramvaje číslo 13.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy