IS Produkce
Euronics
Mánie slev
- Televize
- 982
Klient | Euronics |
---|---|
Značka | Euronics |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Od 25. do 31. května běží nejdůležitější jarní kampaň prodejce elektroniky Euronics, zaměřená na akční slevy. Principem jsou slevové kupony, které zákazníci mohou získat z letáku nebo v e-shopu, kde je třeba zadat e-mailovou adresu. „Proti klasickým výprodejům se nám stále daří v online prostředí rozšiřovat naši zákaznickou databázi. Navíc nám akce funguje dobře prodejně a naplňuje positioning značky,“ tvrdí marketingový manažer Euronics Marek Ingr.
Takzvanou „mánii slev“ podpoří televizní kampaň v televizních stanicích Prima Group a TV Barrandov, rozhlasové spoty v rádiích skupiny Radiohouse (převážně Frekvence1 a Evropa 2), plošná distribuce letáků a online kampaň na nejnavštěvovanějších webech českého internetu. Kreativu i produkci kampaně zajistila zlínská agentura IS Produkce.
Koncept Mánie slev byl do marketingové strategie Euronicsu zařazen již před dvěma lety a od té doby probíhá dvakrát až třikrát ročně. Od klasického výprodeje, který bývá několikrát v roce, se podle zástupců Euronicsu liší především v rozsahu, kdy nejde o plošnou slevu, ale o slevy na vybrané kategorie produktů.
Komentáře