upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

IS Produkce

Euronics
Mánie slev

Klient Euronics
Značka Euronics
Obor Spotřební elektronika pro domácnost

Od 25. do 31. května běží nejdůležitější jarní kampaň prodejce elektroniky Euronics, zaměřená na akční slevy. Principem jsou slevové kupony, které zákazníci mohou získat z letáku nebo v e-shopu, kde je třeba zadat e-mailovou adresu. „Proti klasickým výprodejům se nám stále daří v online prostředí rozšiřovat naši zákaznickou databázi. Navíc nám akce funguje dobře prodejně a naplňuje positioning značky,“ tvrdí marketingový manažer Euronics Marek Ingr.

Takzvanou „mánii slev“ podpoří televizní kampaň v televizních stanicích Prima Group a TV Barrandov, rozhlasové spoty v rádiích skupiny Radiohouse (převážně Frekvence1 a Evropa 2), plošná distribuce letáků a online kampaň na nejnavštěvovanějších webech českého internetu. Kreativu i produkci kampaně zajistila zlínská agentura IS Produkce.

Koncept Mánie slev byl do marketingové strategie Euronicsu zařazen již před dvěma lety a od té doby probíhá dvakrát až třikrát ročně. Od klasického výprodeje, který bývá několikrát v roce, se podle zástupců Euronicsu liší především v rozsahu, kdy nejde o plošnou slevu, ale o slevy na vybrané kategorie produktů. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy