Vlastní tvorba
Euronics
Našimi hvězdami jste vy
- Televize
- 2445
Klient | Euronics |
---|---|
Mediální agentura | OMD |
Značka | Euronics |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Produkce | IS Produkce |
Síť elektroprodejen Euronics spouští 14. října akci, v níž bude rozdávat ke každé televizi v ceně od 9.990 Kč outdoorovou kameru. Akce potrvá do 27. října. Současně Euronics spustí svou hlavní televizní kampaň, která poběží do Vánoc. Půjde o kombinaci spotové podpory a sponzoringu. Oba televizní formáty budou vycházet z nové kreativy, kdy k již zavedenému formátu animované produktové části s hvězdičkami přibude hraná imageová část.
Strategii nabídnutí "dárku" používá Euronics v letošním roce potřetí. Poprvé to bylo v červnu, kdy k lednicím nad 6.000 Kč dodával kávovar Dolce Gusto. Poté následovala zářijová kampaň na podporu prodeje praček, ke kterým Euronics dával balení pracího gelu Woolite na rok. „Tento typ komunikace se nám osvědčil a chceme v něm pokračovat i nadále,“ tvrdí manažer marketingu Euronics Marek Ingr. Do konce roku budou podle jeho slov následovat ještě další podobné produktové kampaně. „Reagujeme tak na aktuální situaci na trhu, kdy jsou ceny u všech prodejců velmi vyrovnané a je třeba se něčím odlišit,“ vysvětluje Ingr.
Produkci kampaně i kreativu měla na starosti zlínská agentura IS Produkce, s níž Euronics spolupracuje už delší dobu. O nákup médií se stará agentura OMD, která na jaře letošního roku vyhrála tendr na mediální zastoupení.
Komentáře