Vlastní tvorba
EuroOil
Trhni losem
- In-store
- 1313
Klient | Čepro |
---|---|
Značka | EuroOil |
Obor | Cestování, turistika, doprava |
Web | http://trhnilosem.cz/ |
Síť 190 čerpacích stanic EuroOil, vlastněná státním distributorem paliv Čepro, spustila 1. června marketingovou kampaň, která potrvá do 30. června. Kampaň je spojena s akcí, v rámci níž každý zákazník, jenž natankuje minimálně 30 litrů pohonných hmot, od pokladní získá „los“, respektive kupon. Ten po obdržení roztrhne a okamžitě se dozvídá, zda vyhrál 0,33 l nápoj zdarma nebo poukázku na nákup paliva v hodnotě 300 Kč v síti EuroOil. Na webu může po registraci každý zákazník zadat číslo účtenky a v soutěži pokračovat o hlavní výhru, kterou je „palivo na rok zdarma“ – poukázky na nákup pohonných hmot v hodnotě 20.000 Kč. Soutěž o poukázky na odběr paliva probíhá také na facebookových stránkách EuroOil.
„Cílem promo akce Trhni losem je zvýšení jednotkového nákupu a samozřejmě také přilákání nových řidičů k našim čerpacím stanicím,“ říká Lenka Svobodová, vedoucí oddělení marketingu a komunikace Čepra. Kampaň je komunikována v online mediích, včetně Facebooku, dále pak na billboardech, v rozhlase a také na inzertních nosičích na čerpacích stanicích EuroOil. Kampaň probíhá na všech čerpačkách EuroOil mimo dvou bezobslužných stanic a jedné tankovací lodě na Vltavě.
Komentáře