upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Sun Marketing

Europlasma
Souboj na krev

Souboj na krev
Klient Europlasma
Značka Europlasma
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Art director Tomáš Krejčík
Copywriter Jana Tupá
Strategist Jakub Kotál

Společnost Europlasma - s dárcovskými centry na pražském Chodově a Černém Mostě - spustila kampaň na zatraktivnění dárcovství krevní plasmy. Cílem je přilákat nové dárce, především z řad mladší generace. Kampaň probíhá od března do června 2017 formou soutěže v digitálním i offline prostředí. Jejími ambasadory jsou vítězky soutěže krásy Miss Face 2017, veslaři z ASC Dukla Praha a hudební kapela UDG. Motivací pro nové dárce tak bude i to, ža na vylosované z každého týmu čeká cena v podobě zážitku s týmovým ambasadorem - tři se tak můžou těšit na den strávený s účastnicemi Miss Face 2017, na tréninkový den veslařů včetně projížďky na vodě, a na koncert kapely UDG včetně vstupu do zákulisí.

Za kampaní stojí agentura Sun Marketing. "Abychom problematiku dárcovství krevní plasmy zatraktivnili pro mladší publikum, vymysleli jsme koncept soutěže mezi týmy. Každý tým bude mít své ambasadory – kapitány -– kteří budou tým reprezentovat. Každý dárce se bude moct přihlásit do jednoho z týmů a zapojit se tak do dlouhodobé soutěže o nejúspěšnější tým," popisuje Jan Schöppel, key account manager Sun Marketingu. "Do kampaně se nám podařilo zapojit různé známé osobnosti s různorodým spektrem svých fanoušků, což nám umožňuje oslovit širší publikum."

Soutěž mezi týmy se bude odrážet i na sociálních sítích. Každý tým bude mít svůj konkrétní hashtag a do celkového hodnocení týmů se nebude počítat kromě množství odběrů i aktivita na sociálních sítích. Cílem je ukázat, že za dárcovství se lidé nemusí stydět, naopak, by to mělo být vyjádřením jistého statutu, že je člověk ochoten pomáhat a uvědomuje si důležitost dárcovství. "Chceme, aby lidé – dárci – sdíleli své pocity, fotky apod., a díky tomu se dostali do povědomí širší skupiny lidí, nejen aktivních zájemců o dárcovství," uzavírá Schöppel.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy