Vlastní tvorba
Evropa 2
Maxximum muziky, maxximum lásky
- Televize
- 1113
| Klient | Lagardere Active |
|---|---|
| Značka | Evropa 2 |
| Obor | Média, vydavatelství, marketing |
| Produkce | Bistro Films |
| Režisér | Viktor Mára |
| Fotograf/ka | Goran Tačevski |
Rozhlasová společnost Lagardere Active spustila v květnu novou imageovou kampaň Evropy 2. Jejím hlavním motivem je léto a láska. Má oslovit klasickou cílovou skupiny Evropy 2, tedy mladou generaci ve věku od 15 do 29 let. Na kampani pracovali fotograf Goran Tačevski a za kreativní produkcí stojí agentura Bistro Films a realizační tým ve složení režisér a producent Viktor Mára, kameraman Karel Fairaisl a střihač Filip Malásek. Kampaň běží v tisku, v televizi, na internetu, formou eventů i kinoreklamy. Využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.


Komentáře