upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Evropa 2
Maxximum muziky, maxximum lásky

Klient Lagardere Active
Značka Evropa 2
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce Bistro Films
Režisér Viktor Mára
Fotograf/ka Goran Tačevski

Rozhlasová společnost Lagardere Active spustila v květnu novou imageovou kampaň Evropy 2. Jejím hlavním motivem je léto a láska. Má oslovit klasickou cílovou skupiny Evropy 2, tedy mladou generaci ve věku od 15 do 29 let. Na kampani pracovali fotograf Goran Tačevski a za kreativní produkcí stojí agentura Bistro Films a realizační tým ve složení režisér a producent Viktor Mára, kameraman Karel Fairaisl a střihač Filip Malásek. Kampaň běží v tisku, v televizi, na internetu, formou eventů i kinoreklamy. Využívá i sociální média a vlastní cross-promotion.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy