Bistro Films
Evropa 2
Music Revolution
- Venkovní
- 1614
Klient | Lagardere Active ČR |
---|---|
Značka | Evropa 2 |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Produkce | Bistro Films |
Rádio Evropa 2 odstartovala 1. dubna kampaň, která bude probíhat rok, v podobě sponzoringových spotů v televizích, v kinech, online na největších webech, v printu, v outdooru a v indooru - na plakátech na základních i středních školách.
„Nová kampaň vychází z dlouhodobého konceptu Music People. Tentokrát představujeme naše posluchače v pozici revolucionářů – nikoli budovatelů, podotýkám. Zatímco budovatelé hledí sveřepě k zemi a představují si překážky, které budou muset překonat, naši revolucionáři jsou idealisti, vlajka je symbolem zabrání území, naděje v lepší budoucnost a sebedůvěry,“ popsal Pavel Renčín, marketingový ředitel Lagardere Active ČR.
Na nové kampani spolupracovala Evropa 2 s producentem Viktorem Márou z Bistro Films, režie se ujala mezinárodní dvojice McSanchez, fotografoval Lukáš Žentel. Za kamerou byl Marek Bliss, v roli choreografa se představil Yemi A.D. a postprodukce se ujal Patrik Velek z Achtung 4K. Tvářemi kampaně se stali brazilský tanečník Filipi Escudine a modelka Gabriela Večeřová. Natáčení proběhlo v žižkovském studiu Pokrok.
„Jsme jedničkou na českém rozhlasovém trhu ve věkové skupině od 12 do 39 let, dlouhodobě se snažíme oslovovat mladé lidi, kteří nás berou jako trendsettera nejen v hudbě, ale i v oblasti životního stylu. Tato kampaň byla produkčně nejnákladnější v historii našeho rádia,“ řekla ředitelka rádia Evropa 2 Jitka Fürst.
Launch party k nové kampani proběhla 28. března v pražské mexické restauraci Las Adelitas.
Komentáře