Vlastní tvorba
Evropa 2
Odpolední show
- Tisk
- 1412
Klient | Lagardere Active ČR |
---|---|
Značka | Evropa 2 |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Evropa 2 spustila na konec roku novou kampaň, ve které propaguje Odpolední show Tomáše Zástěry a Veroniky Kokešové. Kampaň využije printové tituly i outdoorové plochy, stejně tak sociální sítě a weby v rámci celého mediálního domu Lagardere Active ČR.
"K naší moderátorské dvojici jsme připojili od léta ještě postavu Tomášovy mámy, a právě tato trojice se nyní objeví na vizuálech k naší kampani. Cílem je podpořit nejen celý odpolední vysílací čas, ale také rubriku Vytoč mámu, která se stala velmi populární u našich zadavatelů, kteří se rádi připojují s propagací vícegeneračních produktů," uvedla Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.
V rámci digiboardů do kampaně na Odpolední show připojila Evropa 2 i sdělení ke každoroční soutěži Ježíšek na maXXimum, kdy posluchačům přináší dárky od partnerů a zadavatelů reklamy.
Komentáře