upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Evropa 2
Odpolední show

Odpolední show
Klient Lagardere Active ČR
Značka Evropa 2
Obor Média, vydavatelství, marketing

Evropa 2 spustila na konec roku novou kampaň, ve které propaguje Odpolední show Tomáše Zástěry a Veroniky Kokešové. Kampaň využije printové tituly i outdoorové plochy, stejně tak sociální sítě a weby v rámci celého mediálního domu Lagardere Active ČR.

"K naší moderátorské dvojici jsme připojili od léta ještě postavu Tomášovy mámy, a právě tato trojice se nyní objeví na vizuálech k naší kampani. Cílem je podpořit nejen celý odpolední vysílací čas, ale také rubriku Vytoč mámu, která se stala velmi populární u našich zadavatelů, kteří se rádi připojují s propagací vícegeneračních produktů," uvedla Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.

V rámci digiboardů do kampaně na Odpolední show připojila Evropa 2 i sdělení ke každoroční soutěži Ježíšek na maXXimum, kdy posluchačům přináší dárky od partnerů a zadavatelů reklamy.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy